Якість товару в нашому магазині не повинна викликати у вас сумнівів, так як ми дуже ретельно ставимося до вибору того, що продаємо в нашому інтернет магазині Intimka.
На жаль, все ж бувають випадки, коли іграшка, куплена Вами, мала брак або зламалася сама по собі під час використання. Не потрібно турбуватися, адже Ви зробили покупку в надійному інтернет магазині. В такому випадку, товар має гарантійний термін. Ми продаємо товари, які мають гарантію від виробника. Тому ваша покупка повністю безпечна.
Причина гарантійного звернення від клієнта, яка підлягає розгляду та прийняттю в роботу:
1. Купівля була здійснена не пізніше закінчення гарантійного терміну. Гарантійний період може відрізнятися в залежності від бренду іграшки, яку ви купили й він може бути 1-2 роки або навіть 15 років. Моментом початку відліку гарантійного терміну вважається дата отримання Вами товару (відповідно до товарно-транспортної накладної, по якій був відправлений товар). |
2. Іграшка перестала працювати або втратила працездатність однієї з її функцій. Це означає, що іграшка, наприклад, перестала вібрувати або перестала працювати функція підігріву. |
3. Іграшка не має зовнішніх механічних пошкоджень або ознак спроб самостійного ремонту. Це означає, що іграшка повинна мати той же цілісний вигляд якою була спочатку. |
4. Іграшка експлуатувалася відповідно до рекомендацій, зазначених на упаковці, в супроводжуючих інструкціях і у нас на сайті. Це означає, наприклад, що бризкостійку іграшку не можна занурювати в воду, заряджати іграшку потрібно блоком живлення відповідної потужності, обробляти сторонніми дезінфікуючими засобами заборонено. |
Для того, щоб ми могли допомогти Вам з вашою проблемкою, нам потрібно буде трохи часу.
1. Перше, що ми повинні перевірити, це чи купували ви у нас цю іграшку. Для цього ми перевіримо в реєстрі продажів за вашим номером телефону коли була проведена покупка. |
2. Ми попросимо Вас зняти коротке відео, на якому видно, що іграшка не працює або працює неправильно. |
3. Ми звернемося до представника бренду та узгодимо Ваш гарантійний випадок. Зазвичай це відбувається в той же день, коли ви звернулися до нас. |
4. Вам потрібно буде вислати іграшку Новою поштою на сервіс. Якщо після покупки пройшло більше 14 днів, транспортні витрати в обидва боки покладаються на клієнта. Відправка бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається до обробки та відправляється до відправника за його рахунок. |
5. Час розгляду гарантійного випадку 14 робочих днів, але насправді все відбувається набагато швидше, в середньому один тиждень.
|
Умови гарантійного обслуговування після 14 днів з дня придбання товару
1. Згідно з умовами гарантійного обслуговування магазин бере на себе зобов'яання у разі виявлення гарантійного випадку замінити клієнту товар на новий.
2. У разі відсутності товару для заміни, магазин може запропонувати клієнту заміну на аналогічний товар за ту саму суму або з відповідною доплатою з боку клієнта.
3. У разі відсутності товару для гарантійної заміни та відмови клієнта замінити товар на аналогічний клієнт та магазин погоджують повернення коштів у сумі, яку клієнт сплатив за товар при купівлі.
Зобов'язані повідомити:
- секс іграшки не підлягають ремонту і тому міняються на нову модель в коробці. Винятки бувають щодо іграшок на батарейках, у яких можуть бути відремонтовані або прочищені від окислення контактні елементи.
- змінні елементи живлення (батарейки), якщо вони є в комплекті, не є частиною гарантійного обслуговування.
ОСОБЛИВО ВАЖЛИВО! |
|
Інтимні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають ! (згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р) Тому в разі, якщо товар Вам не підійшов, не сподобався колір, запах, розмір, форма або будь-який інший параметр білизни або секс-іграшки, то ви не зможете його повернути. Винятком з правил є товари, які мають захисну плівку або замок. Тільки це гарантує те, що товар не витягувався з коробки і не використовувався. |
|
Розпаковка посилки та огляд товарів з нашого магазину у відділеннях Нової Пошти заборонені ! Оскільки наші товари мають гігієнічний характер, їх огляд повинен проводитися в належних умовах. Відділення Нової Пошти не забезпечують необхідних санітарних умов для огляду. Саме з цієї причини на наших посилках зазначено, що вони не підлягають відкриттю та огляду. Ця особливість отримання посилок ніяк не впливає на наші гарантійні зобов'язання. |
Поширені запитання щодо гарантії
Чи потрібно зберігати коробку ? |
|
Коробку потрібно зберігати 1 рік з моменту покупки разом з усіма паперовими вкладишами. |
|
Якщо мені поміняли іграшку по гарантії, чи є на неї гарантія ? |
|
На нову іграшку так само є гарантія, як і на ту першу, яку ми Вам замінили. |
|
Іграшка працює, але не так як на початку (наприклад, більш шумно або не так потужно), це гарантійний випадок ? |
|
Це не є гарантійним випадком, так як вважається природним зносом. На жаль, такі звернення по гарантії ми розглянути не зможемо. | |
Особливість гарантії по товарах бренду Сатісфаер ? |
|
На товари цього бренду заявлено гарантію 1 рік від магазину та 15 років від виробника. Це правда! При цьому наш магазин дає гарантію 1 рік та обслуговує гарантійні випадки. Тобто протягом першого року після придбання ви звертаєтесь до нас. Через 1 рік після покупки продовжує діяти гарантія від виробника. Це означає, що ви самостійно звертаєтесь через офіційний сайт виробника та самостійно погоджуєте питання з гарантійним обміном. Зверніть увагу, не є гарантійним випадком природне зношування та стійкість батареї, колір матеріалів або цілісність швів різних матеріалів, які не впливають на функціональність. |